Anonim

Inteligentný domov je tu dobre a skutočne, vďaka čomu sú naše životy nielen prepojené, ale aj jednoduchšie. Aj keď existuje veľa „úžitkových“ zariadení, ako sú inteligentné zámky a inteligentné žiarovky, existuje veľa skvelých zariadení určených pre našu zábavu. Príklad: inteligentné reproduktory.

Sonos je už nejaký čas v popredí inovácií inteligentných reproduktorov a nedávno som mal možnosť dobre sa pozrieť na reproduktor Sonos Play: 1.

dizajn

Prvá vec, ktorú si v službe Play všimnete: 1 - skôr, ako ju nastavíte - je jej dizajn. A chlapec je to krásny rečník. Je to elegantné a štýlové a ľudia, ktorí to urobili, jasne venujú pozornosť detailom. Napríklad napájací kábel má tvar písmena „L“ a zástrčky sa pripájajú na spodnej strane reproduktora a vychádzajú zo spodnej časti reproduktora, aby bol čo najjednoduchší. Iste, nebol by problém, keby sa napájací kábel jednoducho zapojil do reproduktora, ale pokiaľ ide o skvelý dizajn, započítajú sa malé veci.

Reproduktor nie je príliš veľký, ale je postavený ako reproduktor, ktorý zostane doma - nie je prenosný a nemal by byť. Je takmer 7 palcov vysoký a 5 palcov široký, takže je dostatočne jemný na to, aby sedel vedľa vášho televízora alebo na bočnom stole bez toho, aby v miestnosti utekal, ale dostatočne veľký na to, aby v prípade potreby poskytol nejaký objem.

V hornej časti zariadenia si všimnete tri tlačidlá - tlačidlo pauzy / prehrávania a kolíska hlasitosti. Teoreticky by ste tieto tlačidlá nemali nikdy potrebovať, pretože zo svojho telefónu môžete ovládať všetko, ale je pekné mať možnosť v prípade, že je telefón v inej miestnosti alebo tak niečo.

Nastaviť

Nastavenie zariadenia je relatívne jednoduché, ale bude to trvať niekoľko minút. Po prvom pripojení reproduktora budete musieť prevziať aplikáciu Sonos, po ktorej jednoducho nastavíte zariadenie podľa pokynov v aplikácii. Nepodarilo sa mi to úplne nastaviť pomocou Wi-Fi, takže som musel použiť priložený ethernetový kábel na pripojenie reproduktora k smerovaču, ale našťastie to bolo potrebné iba na nastavenie a dokázal som presunúť reproduktor kdekoľvek som chcel neskôr., Celkovo proces nastavenia trval asi 10 minút, čo určite nie je dlhé, ale zariadenie nie je akýmkoľvek spôsobom jednoducho zapojené.

kompatibilita

Reproduktory Sonos sú kompatibilné s celým radom služieb streamovania hudby - medzi najvýznamnejšie patrí Hudba Google Play, Spotify, Pandora atď. Funguje tiež s množstvom ďalších špecializovaných služieb, ako sú 7Digital, 8tracks, Hearts of Space a ďalšie. Ak chcete nastaviť účet, jednoducho si vyberte účet, ktorý chcete použiť zo zoznamu, prihláste sa a všetko je nastavené. Nastavenie môjho zariadenia pomocou služby Hudba Google Play bolo absolútnym vánkom a svoju hudbu môžete dokonca ovládať pomocou niektorých natívnych aplikácií, ak sa tak rozhodnete - napríklad som použil aplikáciu Hudba Google Play a vďaka hudbe som mohol jednoducho prenášať hudbu do reproduktora prostredníctvom aplikáciu Hudba Play, čo znamená, že by som mohol používať pravdepodobne lepšie navrhnutú aplikáciu Hudba Google Play.

znieť

Prvá vec, ktorú si treba zapamätať o zvuku tohto reproduktora, je to, že ide o monofónny reproduktor - čo znamená, že medzi ľavým a pravým reproduktorom nie je žiadne oddelenie. To nemusí byť nevyhnutne zlá vec a vzhľadom na formu rečníka má zmysel. Nielen to, ale ak dostanete dva reproduktory, môžete mať stereofónne oddelenie.

Počúval som hudbu hlavne v obývačke, ktorá je stredne veľkým priestorom s vysokými stropmi okolo 7 až 7, 5 metra. Keď som bol sám, hlasitosť reproduktora určite stačila na vystúpenie hudby, ale ak plánujete hrať DJ na párty, možno budete chcieť viac ako jednu hru Play: 1. Aj keď hlasitosť nebola príliš hlasná, dobré na tom bolo, že reproduktory sa ani pri najvyššej hlasitosti neskreslili.

Kvalita zvuku bola vo všeobecnosti celkom dobrá, ale nie veľkolepá. Zdá sa, že reproduktorom chýba high iskra, ale môžete ich ochutnať podľa chuti, čo je pekné - možno by ste to chceli urobiť, najmä vzhľadom na odlišné hudobné zvuky v rôznych miestnostiach. Reproduktor tiež znel trochu nudne v basovom oddelení, najmä keď bol vonku. V rohu boli basy trochu výraznejšie (čo dáva zmysel vzhľadom na to, ako nízke frekvencie fungujú), ale EQ bude opäť vaším priateľom.

video

závery

Najlepšia vec na týchto reproduktoroch nie je dizajn ani zvuk - najlepšia vec je cena. Zatiaľ čo niektoré inteligentné reproduktory sa dostanú do niekoľkých stoviek dolárov, hra Play: 1 stojí za 199 dolárov (aktuálna cena v Amazonii) - určite to nie je vôbec zlé, zvlášť pre reproduktory, ktoré sú takto krásne navrhnuté. Iste, kvalita zvuku by mohla vyžadovať nejakú prácu, ale to môže byť v rukách užívateľa vzhľadom na zabudované EQ. Ak hľadáte základný inteligentný reproduktor, je to určite dobrá voľba.

Recenzia: Sonos play: 1 reproduktory vyzerajú a znejú skvele za nízku cenu